RSS

Tegevustepõhine õpisüsteemi analüüs

17 apr.

Meie rühma ülesandena pidi iga rühma liige pildistama oma koeri erinevtes tegevustes ja tegevustele oli kokkulepitud konkreetsed märksõnad. Vahendina kasutasime Instagrami rakendust, kuhu lõime oma koerte nimelised kasutajad.

Meie rühmatöö tegevust koolitasandilt võiks kasutada õuesõppetegevusena ja eesmärgiks just oma ümbritseva elu jälgimine, märkamine ja reageerimine. Koondasime oma andmed Exeli tabelisse ja tegime risttabeli kõigi märksõnade ja rühmaliikmete andmetega.

Screen Shot 2016-04-17 at 10.09.50Risttabeli andmete põhjal saab analüüsida, milline õppija ona kõige aktiivsemalt rühmaülesannet täitnud, milliseid märksõnu kõige rohkem esineb jne.  Õpetaja saab saadud informatsiooni kasutada protsessi mõjutamiseks, õpilaste tegevuse reguleerisimiseks või suunamiseks. Samas võiks uurida, miks mingi märksõna esineb ühel kasutajal rohkem kui teisele? On selleks põhjuseks koera tõug, koeraga koosviibimise hetked või hoopis koera eluviis (tubane koer või õuekoer)?

Viide ülesandele  https://ifi7060.wordpress.com/about/3-kontaktpaev/

 
Lisa kommentaar

Kirjutas &emdash; 17/04/2016 toll Õpianalüütika

 

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: