Seekord sai põhjalikult tutvust tehtud Merrilli “Kivike tiigis” õpetamisprintsiipide ja mudeliga. Sain loengu lõpuks aru, et see teema saab olema läbiv meie kursuse rühmatööl. Merrilli mudel on minu jaoks uus teadmine. Kui süvenesin selle põhimõttesse, siis avastasin, et see on väga sarnane alushariduses järgitava põhimõttega – uue teadmise saamine lähemalt kaugele printsiipi kasutades. Vahe on vaid selles, et lasteaias on need protsessid ja projektid väga lühikesed.
Eelmise loengu järgselt olin suures segaduses ja natuke ka paanikas. Eelmisel korral valitud rühmatöö teema oli minu jaoks liiga keeruline ja ei kõnetanud mind. Sai vahetatud nii rühmaliikmeid kui teemat ja olukord muutus natuke positiivsemaks. Kuigi õppejõud arvas, et selline grupp, kus on väga erinevate valdkondade inimesed, teevad väga huvitavaid töid, siis minu puhul see ei toiminud.
Nüüd on valitud uus rühmatöö teema ja teemast lähtuvalt seatud ka õpieesmärgid, kuid ikkagi pean märkima, et segadust on palju, sest ei mõista mida meilt täpselt kursuse lõpuks oodatakse.